Tuesday 13 March 2012

Trend baju masa kini

salam...

Dah dua minggu  kechik tak update blog ni...sekarang ni kechik tengah sibuk ngan Final Year Project yang perlu disiapkan sebelum habis pengajian semester 6. Tapi arini kechik luangkan masa sekejap untuk menyapu habuk blog kechik ni. Maklumlah dah lama tak update blog ni kan..

ok lah entri kali ni kechik nak tulis pasal trend baju masa sekarang ni. Sekarang ni banyak sangat trend baju yang cantik-cantik dan menarik. Trend baju sekarang ni banyak ada trend baju muslimah dan baju bukan muslimah...baju yang kita pakai hari-hari melambangkan peribadi kita sebenarnya tapi dont judge the book by its cover.kat bawah ni ada kechik letak gambar trend baju muslimah VS trend baju bukan muslimah.

  trend bukan muslimah
                                                       trend muslimah

Anda  boleh memilih untuk pakai pakaian mengikut trend mana. Kechik tak cakap pun kalau pakai trend bukan muslimah tu salah. pakai yang bertrend bukan muslimah boleh dipakai tapi anda perlu bijak memilih.Bijak memilih???bijak memilih maksud kechik adalah anda pilihlah pakaian yang menutup aurat. sebagai contoh anda memakai t-shirt,t-shit yang anda pakai tu mestilah lengan panjang,di bawah paras punggung dan longgar.Senang je kan....:).Islam sebenar indah.Setiap yang ALLAH tentukan itu mesti ada sebab musababnya. Kechik ada selitkan video yang berkaitan.


p/s : mungkin kalau ada silap apa yang kechik tulis, mohon diperbetulkan.Kechik hanya untuk memperingati diri sendiri dan juga kawan-kawan. Terima kasih kerana sudi membaca blog kechik yang xseberapa ini.

Wassalam :)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...