Friday 24 February 2012

nilai seorang sahabat

ASSALAMUALAIKUM...........

pada entri kali ni kechik nak berkongsi tentang nilai seorang sahabat. kechik nak tanya susahkan seseorang kawan kita nak paham perangai kita?pada pandangan kechik susah seseorang nak menerima kita seadanya. kechik sangat bersyukur kerana ada kechik ada kawan yang paham perangai dan kerenah kechik yang sangat teruk ni (xtau teruk camne bergantung kepada individu tersebut untuk menilai). ya la kan kechik ada juga terdengar orang cakap kechik ni cam ni la cam 2 la, kadang2 apa yang diaorang cakap 2 betul ada juga yang salah. kalau yang betul tu kechik terima yang diaorang cakap n cuba untuk ubah perangai kechik sikit demi sikit. takde manusia dalam dunia ni dapat berubah secara drastik. kalau ada pun perubahan yang tak istikamah. saya tahu saya tak sempurna seperti yang lain. tapi kechik cuba untuk jadi diri saya sendiri n cuba ubah perangai buruk kechik.

TERIMA KASIH kepada SAHABAT-SAHABAT YANG SUDI MENJADI KAWAN SAYA. terima kasih kerana menerima saya seadanya. kawan-kawan sekelian seandainya kechik ada buat salah dan silap sila  tegur ya..kechik tak kisah kalau orang tegur perbuatan kechik tetapi dengan cara yang betul :)

terima kasih kerana sudi membaca blog kechik.:)
wassalam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...